Polska firma z blisko 40-letnią historią, stworzona od podstaw przez Leszka Gierszewskiego, produkująca okna, drzwi i rolety, została oficjalnym partnerem Interu Mediolan w dwóch nadchodzących sezonach.
Jak podkreślają przedstawiciele Druteksu, ta współpraca pozwoli firmie wzmocnić obecność w świecie piłki nożnej poprzez dołączenie do jednego z najbardziej elitarnych klubów we Włoszech i Europie.
„Współpraca ta pozwoli poszerzyć widoczność marki poprzez wykorzystanie rozpoznawalności klubu oraz wyeksponowanie jej na widok szerokiego grona fanów FC z całego świata. Umowa ta umożliwi także Drutexowi wzmocnienie swojej pozycji we Włoszech, jednym z najważniejszych strategicznie rynków eksportowych” — czytamy w komunikacie.
Czytaj także w BUSINESS INSIDER
Zobacz także: Gwiazdor muzyki zainwestował w brytyjski klub piłkarski. Jest wieloletnim fanem
Wcześniej Drutex miał kampanię marketingową, w której ambasadorami byli światowej sławy kapitanowie reprezentacji Polski, Włoch i Niemiec w piłce nożnej.
— Postanowiliśmy podjąć dalsze działania związane z piłką nożną – powiedział Leszek Gierszewski, prezes i założyciel Druteksu.
Partnerstwo obejmuje szereg wspólnych działań i promocji w kanałach cyfrowych obu marek, a także ekspozycji marki na wyświetlaczach LED w trakcie meczów Interu na San Siro w Serii A oraz Coppa Italia.
Drutex zadebiutuje na stadionie w sobotę 24 sierpnia w meczu z Lecce.