– Mimo że sytuacja hydrologiczna we Wrocławiu jest stabilna, to klub nie może przejść obojętnie wobec dramatu, który rozgrywa się w innych częściach naszego regionu. W tej chwili wszyscy powinniśmy być myślami z poszkodowanymi i zagrożonymi powodzią. Śląsk Wrocław trzyma kciuki i oferuje swoje wsparcie również wsiom i miastom, w których funkcjonują klubowe fancluby, a obecnie zamiast myśleć o jutrzejszym meczu, walczą o dorobek swojego życia – informuje Śląsk i dodaje:
– Ponadto, przekładając jutrzejszy mecz, klub nie dokłada dodatkowej pracy służbom, które mają teraz zdecydowanie ważniejsze zadania do realizacji. Wszyscy liczymy na zrozumienie i wyrozumiałość ze strony kibiców, którzy planowali wziąć udział w tym meczu.
Śląsk Wrocław dziękuję również także Stali Mielec i Ekstraklasie za zrozumienie. O nowym terminie meczu klub będzie informować osobnymi komunikatami.
Zakupione bilety zachowają swoją ważność i będą obowiązywały niezależnie od terminu rozegrania meczu. Osoby, które chcą otrzymać zwrot kosztów, powinny wybrać opcję „Prośba o zwrot”, pod biletem w swoim koncie biletowym. Pieniądze zostaną zwrócone na konto.
W przypadku zakupu biletu stacjonarnie należy udać się do kas biletowych przy Oporowskiej 62 (otwarte poniedziałek-piatek w godz. 8-16). Możliwość zwrotu kosztów obowiązuje aż do dnia rozegrania meczu w nowym terminie.