Szukaj
Close this search box.

Wskrzeszenie francuskiej marki odzieżowej. Polacy ją doskonale znają

Wskrzeszenie francuskiej marki odzieżowej. Polacy ją doskonale znają

Marka Camaïeu, której sklepy przez wiele lat były stałym elementem polskich galerii handlowych, zniknęła z krajobrazu detalicznego po zamknięciu ostatnich 511 butików we Francji. Z powodu tych działań ponad 2 tys. 500 osób straciło pracę. Teraz marka powróci, tyle że pod nową nazwą.

Zobacz także: Polska sieć sklepów odzieżowych złożyła wniosek o upadłość

Niebawem pojawią się nowe sklepy stacjonarne, ruszy też sprzedaż online z produktami, które mogą wywołać poczucie sentymentu. Na rynek powróci bowiem znany doskonale Polakom brand odzieżowy: z odświeżoną nazwą i strategią. Klienci będą teraz mogli zaopatrywać się w ubrania z metką Be Camaïeu. Francuski brand dąży do odzyskania swojej pozycji na rynku, a odpowiedzialny za to ma być nowy właściciel.

Istniejąca od 1984 r. marka po kilku latach potężnych problemów finansowych ostatecznie w 2022 r. ogłosiła bankructwo i przeszła w stan likwidacji. Wszystkie aktywa Camaïeu przeznaczono na spłatę części gigantycznego zadłużenia, a w tym samym roku brand został wykupiony za 1 mln 800 tys. euro przez francuską markę odzieży męskiej Celio.

Wskrzeszenie ikonicznej francuskiej marki odzieżowej. Doskonale znają ją Polacy

Jak zauważył serwis Sukces.rp.pl, we francuskich mediach pojawiły się szczegóły powrotu i nowego asortymentu brandu znanego dobrze milenialsom. Oferta Be Camaïeu będzie obejmować codzienną damską odzież, taką jak sukienki, swetry, spodnie, jeansy, komplety garniturowe, bluzki i koszulki. Jak można zauważyć, jest to gama produktów, która przyciągała klientki do Camaïeu w przeszłości.

Zobacz także: Tyle musisz zarabiać, by w swoim mieście uchodzić za bogatego [RANKING]

Wskrzeszony brand Be Camaïeu — jak wyjaśnia serwis Sukces.rp.pl — będzie drugą, damską kolekcją odzieży w ramach marki Celio, która jak dotąd specjalizowała się wyłącznie w odzieży męskiej. „Celio, która posiada 320 sklepów we Francji, zamierza wzbogacić 50 z nich o kolekcję Be Camaïeu” — czytamy w serwisie Sukces.rp.pl. Mają także pojawić się nowe sklepy m.in. w Belgii. Średnia cena produktów wyniesie około 30 euro, co sugeruje, że Be Camaïeu pozostanie wierna swoim korzeniom jako marka oferująca stylowe i przystępne cenowo ubrania. Sprzedaż kolekcji Be Camaïeu ma rozpocząć się 29 sierpnia tego roku.

Źródło https://businessinsider.com.pl/biznes/wskrzeszenie-francuskiej-marki-odziezowej-polki-ja-doskonale-znaja/09k4zm1

Popularny