Obecność firm w świecie gier nie jest zupełną nowością, choć wciąż niewiele polskich firm decyduje się na taką — z pozoru niszową — obecność w uniwersum gamingowym. Mimo to Żabka po raz kolejny zdecydowała się na zaangażowanie w projekty ze świata gier wideo. Tym razem sieć poinformowała, że wchodzi do świata globalnej gry Fortnite.
Zobacz także: Właściciel Żabki zmienia plany. Niepewność na rynku
Pojawianie się różnego rodzaju firm w grach komputerowych jest praktyką dobrze znaną na świecie. Tym właśnie tropem zdecydowała się podążać Żabka, która nie pierwszy raz zaznacza swoją obecność w wirtualnym świecie gamingowym.
Co prawda dotychczas sieć stawiała głównie na własne gry w aplikacji mobilnej, to nie jest jej obce uczestnictwo w branży gamingowej. Jak przypomina serwis wiadomoscihandlowe.pl, sieć ma za sobą pewien epizod związany z platformą Roblox. Teraz natomiast przyszedł czas na wejście do świata globalnej gry społecznościowej, jaką jest Fortnite.
Table of Contents
ToggleCzytaj także w BUSINESS INSIDER
Żabka znów wchodzi do świata gier. Tym razem sieć zawitała do Fortnite
„Żabka zawitała w Fortnite dzięki współpracy z poznańską ekipą RealTimeSquad, która przeniosła stolicę Wielkopolski do gry. Sprawdźcie specjalną mapę StoryHunt: Poznań i wypatrujcie konkursu Żabki” – poinformowała Żabka w mediach społecznościowych.
Wspomniana gra od 2017 r. zdobyła setki milionów graczy na całym świecie. W grudniu ub.r. podawano, że w jednej sekundzie zalogowanych było aż 10,8 mln graczy, co jest oficjalnym rekordem świata. To tzw. strzelanka, w której zadaniem jest pokonanie innych graczy na wyspie zebranymi rodzajami broni.
Jak wyjaśnia serwis wiadomoscihandlowe.pl, Żabka nawiązała współpracę ze studiem projektowym zajmującym się Fortnite o nazwie RealTimeSquad, a efekty tej współpracy można będzie obserwować od 12 stycznia.
Zobacz także: Żabka wchodzi na zupełnie nowy rynek
Jak przypomina serwis wiadomoscihandlowe.pl, kolaboracja Żabki z twórcami gier nie jest niczym nowym. Przeszło dwa lata temu sieć zapraszała na turniej w Fortnite, a w grudniu 2022 r. proponowała użytkownikom swojej aplikacji mobilnej grę Żabu. Początkowo była dostępna ona w wersji testowej, dla wybranych chętnych, a w marcu 2023 r. została udostępniona wszystkim korzystającym z Żappki.
Według szacunkowych danych zagrały już w nią 2 mln osób. To właśnie z konceptem Żabu jest związane najnowsze przedsięwzięci sieci. Na opublikowanych w mediach społecznościowych grafice można zobaczyć wirtualnego bohatera aplikacji mobilnej, któremu towarzyszą poznańskie koziołki.